Selektivní citáty

původně publikováno 4. července, 2014, Mike Rinder

Výběr krátkých z kontextu vytržených citátů od LRH je nedílnou součástí propagačních materiálů radikální scientologie. Potřebují nějakým způsobem vyvolat dojem, že to, co dělají, se zakládá na LRH směrnicích. Je to trochu boj, protože veškeré vybírání peněz bylo s výjimkou prodeje služeb, knih a e-metrů striktně zakázáno.

Následuje výborný příklad.

Když se na to podíváte, mysleli byste, že LRH lidem říká, že mají utrácet miliony dolarů za nové budovy. Přečtěte si promo materiál a pak si přečtěte pár dalších vět ze stejné směrnice.

Překlad textu letáku: Co získáte? – pod obrázkem: auditorium Mighty Miami Ideal Orgu

„Tím, že ukazujeme dobrý mock-up* orgu, jsme živými příklady toho, čeho je dianetika a scientologie schopna.“ LRH HCOPL 17. června 1969 Image Orgu

Zvyšte svůj statut ještě dnes!

Mighty Miami – plníme slib LRH

*mock-up – podle Hubbarda je to mentální obrazová představa, v tomto kontextu se ale jedná o mentální obrazovou představu zhmotněnou, čili to, co ve skutečnosti existuje, v tomto smyslu je cokoli, co vidíme a vnímáme v hmotném vesmíru, mock-up

Skutečná směrnice říká:

Tím, že ukazujeme dobrý mock-up orgu, jsme živými příklady toho, čeho je dianetika a scientologie schopna.

Je několik oblastí, které tvoří image orgu.

1. Prostory, hlavně vstup a oblasti pro intervia a služby. Ty by měly být čisté, nezaskládané zavazadly, papíry a poznámkami nebo nevzhlednými věcmi.

2. Komunikační linie s veřejností. Dopisy a zásilky by měly mít správnou adresu se správně napsaným jménem a jeden člověk by je neměl dostávat na více adres…

a pokračuje to popisem vzhledu stafáků a jejich přístupu k veřejnosti, dodávání služeb – celkem seznam 13 věcí.

Ale nezatěžujme mysl oveček matoucími sděleními jako je dodávání služeb a skupinová expanze.

Potřebujeme přece, aby věřili, že když LRH chtěl, aby prostory byly čisté, znamená to utrácet miliony za nové budovy.

Fakticky je to ale víceméně fait accompli (hotová věc, proti které se už nedá protestovat). Každý z těch, kdo dává své těžce vydělané peníze na tenhle podvod, bude na svou smrt přísahat, že je opravdový, dedikovaný a on-source scientolog a že místo řečí něco dělá (dává peníze). To je asi ten nejchytřejší trik, se kterým mohl Miscavige přijít.

Opravdu úžasné je to, že přesvědčil lidi, aby mu dali stovky milionů dolarů na základě toho, že on „dělá to, co chce Ron“. Asi by to bylo relativně snadné, kdyby se to týkalo jen „technologie“ (což také dělá), protože linie skrytých informací se dá využívat tak jednoduše. Ale ohromující je, že každého přesvědčil, že toto vybírání peněz je „on source“, když existuje řada dobře známých směrnic od LRH, které tvrdí opak. Nikdy nepřišel a neřekl: „Našli jsme tuhle přednášku, která byla 30 let pohřbená ve sklepě, a LRH v ní říká, že bychom měli vybírat peníze.“ Zvolil obšírnější přístup – neustále se pozicuje jako „nálezce ztracené technologie“ a „nejvíc on-source člověk na planetě“ a pak dá rovnítko mezi svůj záměr a „záměr velení“, který tak nějak znamená záměr LRH, ale ve skutečnosti znamená to, co chce Miscavige. A vrcholem je to, že podvod s ideálními orgy a podvod zvaný IAS prokazatelně NEDĚLAJÍ a NEPRODUKUJÍ to, co o sobě tvrdí.

A to je opravdový úspěch.

Reklamy

Don Quijote de la Mancha se představuje:

Veritas Ingenio
Příspěvek byl publikován v rubrice Důležité informace, Všechny články. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s