IAS praktiky

IAS praktiky.

Raději řeším budoucnost než minulost, ale v tomto případě se to prolíná.

V únoru 2005  jsem se poprvé setkala s technologií L. Ron Hubbarda, a hned v dubnu tohoto roku jsem jako úplný nováček jela studovat na Freewind .

Před odletem bylo důležité splnit podmínku nastudování kurzu Základní studijní příručky. Termín dokončení byl napjatý – kurz jsem dostudovávala poslední noc před odletem. Vnímala jsem obrovský tlak, který na mne byl vyvíjený, abych to „včas“ dokončila; měla jsem strach = vše se dělo narychlo = byla jsem ve velkém stresu, bála jsem se, že to nedokážu stihnout, že selžu, že nebudu moci odletět.

Dneska si uvědomuji, že se mnou bylo manipulováno. Proč? Nebyl zde ani tak zájem o mou osobu, ale důvodem bylo splnění statistik a také FSM, za které jela na Freewind osoba, která mne na studijní pobyt zvládala = první zkušenost zvládání pod tlakem, pod skrytou rouškou pomoci. Odnesla jsem si z toho vzorec, že to tak chodí, že to je normální = člověka „zpracují“ a významně chválí, což se dotyčnému jasně že líbí.

Při „rychlém“ studiu jsem si neuvědomovala, že to není správné, jak spěchám – přecházela jsem nepochopení, která mi potom v budoucnu způsobovala problémy.

Odlet jsem „stihla“ a čekalo mne další nepříjemné překvapení v podobě akce IAS přímo na lodi. Praktiky jejich členů pro mne byly šokem!

Naši výpravu si v polovině studijního pobytu pozvali do jedné z palubních místností. Ocitla jsem se společně s ostatními v uzamčeném prostoru, ke dveřím se postavili dva lidé v uniformách.

Promítli nám pompézní film, kde sršely gejzíry údajů, které jsem nestíhala sledovat a kterým jsem nerozuměla, a následně začala licitace – potřebovali vybrat peníze – co nejvíce = pobízeli k „přihazování“ peněz – vyhlásili nám soutěž!!! Před naší skupinou zde byli studenti z Kazachstánu a právě my bychom měli být lepší než oni!!! Co se to děje? Proč to srovnávání?

Měla jsem stísněný pocit, bylo jim jedno, zda něčemu nerozumím, zda chápu, co se právě na tomto místě děje, jak se z toho cítím. Scházel mi koncept, o co se vlastně jedná, co se to tady předvádí.

Cítila jsem se jako v pasti, byl na mne vyvíjený tlak, abych „přihodila“, jinak že nemůžeme odejít.  Jediný, kdo mi pomohl situaci zvládat byl člověk, kterého jsem znala pouze pár dní; ten se za mne postavil – zastal se mne a chtěl po našem tlumočníkovi – Janu Fialovi, aby přeložil, že to zde přehání a že je to příliš strmý gradient na nové lidi. Jan Fiala jim však říkal něco jiného, jen ne slova, která měl přetlumočit!  Byl na to upozorněný, ale stejně členům IAS pravdivě nic nepřeložil!!!

Zažila jsem něco, co nepřeji nikomu, aby se opakovalo – proto se k tomu vracím!!!

Bohužel jejich praktiky se stále v různých podobách opakují.

Kroutím jenom hlavou, kam třeba zmizely peníze, které byly vybrány za Dianetiky v kůži = v Čechách měla proběhnout velká propagace Dianetiky a Scientologie na billboardech – nic nebylo!!! V SCN církvi panuje u členů strach se zeptat, kde ty peníze jsou!!! Proč? Protože ten, kdo se začne ptát, se stane nepřítelem církve a je vyhlášen za SP – za utlačovatele!!!

Na pravdu se tady nehraje!!! Pouze na to, aby všichni poslouchali a plnili to, co se jim přikáže = bez vlastního sebeurčení!!!

IAS je jedno, za jakých okolností a z koho „sedře kůži“ = nikomu se nezpovídají kam takto získané prostředky „investují“!!!

Jsem sebeurčená = beru za to zodpovědnost = nemlčím, že se to stalo a že v tom IAS pokračuje!!!

Jen tímto způsobem je možné podobné praktiky Scientologické církve a jejím institucím, jako IAS a Sea Organisation, zamezit.

Sepsala Marie Loskotová

 

 

 

 
Don Quijote de la Mancha se představuje:

Veritas Ingenio
Příspěvek byl publikován v rubrice Důležité informace, Všechny články. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

